onsdag 24 november 2010

En vätte i halsen.. ?

Det finns inget värre än att somna om, i alla fall inte när man har bestämt att man inte ska sova så länge (EN dag i alla fall). För min del blev det lite för länge (låg och kramades med en varm vovve en stund också, det höll mig mig kvar från kylan utanför sängen). Mitt otroooligt bestämda Jag fick mig till slut att sätta mig raklång i sängen för att ta på mig de otroligt snygga raggsockorna - är det kallt så är det.

Riktiga nudlar och Disney Channel blev det till frunch, samt en kopp te för att lura iväg det elaka i halsen (vad det nu är). Någon typ av motsats till tandtroll? Halsvätte kanske...?

"Vättar är enligt folktron underjordiska väsen som
gärna bosatte sig under människornas boningar."

Dagens meny består av:
Förrätt: Plugg + ett glas vatten
Varmrätt: Plugg med depression + ett tomt glas vatten (dracks upp under förrätten)
Efterrätt: Kladdkaka med glass  Plugg.......

Blir nog mätt idag också.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar