måndag 1 november 2010

Lite mer negativt

Det är alltid så svårt att komma ihåg vad som har hänt under dagen, går inte att bara sätta sig och skriva. Å andra sidan, vem bryr sig om hur hela min dag har varit, från morgon till kväll? Jag vet ju själv vad jag har gjort, skulle jag skriva det i bloggen för att själv minnas det eller vad är syftet? "Vaknade kl 10, åt frukost, åkte till stan.." bla bla bla. Inte direkt intressant x)
Ändå är det bland det vanligaste folk skriver i sina bloggar.. brist på annat, eller tror dom att alla läser allt och tycker det är superintressant? Har svårt att tänka mig det.
Det kan var skönt att skriva, och alla får skriva vad de själv känner för, självklart. Känns bara så värdelöst. Vissa händelser under dagen kan vara kul att läsa om, om det är nåt som inte händer dagligen.

Tränade med mamma, gym. Inte helt vanligt eftersom hon varit sjuk i många år. Det är en speciell händelse för mig, väljer därför att nämna det. Har tidigare sagt att jag skriver för eget syfte, och gör det fortfarande!

En annan sak som inte händer ofta är fika/nachotallrik med Jessica, gammal klasskompis! Trevlig stund på Wayne´s och en kort promenad till bussen sen.

Tentaplugg? Borde, japp. Har lust, nej. Orkar, nej... Tänk vad bra det kan vara ibland ^^

Känner mig allmänt sur (y) haha. Who are you?

"Mörk influensa är inge kul." ^^

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar