måndag 22 november 2010

KraffsKraffs

Sitter i skolan och äter den lilla kycklingsalladen (25 kr.. billigt ;P) som vanligt.. börjar bli lite trött på smaken nu..

Kom nyligen (för 40 min sen) med tåget från Benny efter en lika mysig helg som vanligt, och ännu längre än vanligt också. 13.15 börjar lektionen, slutar 16.00, förhoppningsvis tidigare - träning med lilla mamma efter, om min hals tillåter dvs..

Veckan ser hyfsat lugn ut som vanligt, ledig varannan dag (y) Ska fixa två uppgifter till på måndag, varav en ska va prel. klar på fredag. Det fixar vi!

Flytten närmar sig mer och mer! Ser mer fram emot den än mot julen... Fast har väl mina anledningar.. :)

Näe, mot lektionssalen!

Benny, Tack för att du finns för mig i detta läge^^Det betyder grymt mycket för mig<3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar