fredag 28 januari 2011

En kvart efter dagen

Klippningen blev bra, väldigt nöjd med den! Som vanligt ser man bättre i verkligheten, men en lite bild skadar kanske inte.
Klipp klipp klipp

Mamma och lillebror Kevin hämtade upp mig och jag fick dela baksätet med en fin smörgåstårta! Tur att man inte började dreggla, hade varit pinsamt om mamma tittat i backspegeln och sett mig med saliv i hela nyllet O.o . . .

Väl hemma hos mig fixade vi småsaker och i väntan på Veronica och Micke startade jag filmen Despicable Me - Kevin tyckte den var väldigt bra medan mamma bad om kaffe "innan jag somnar". Kaffe blev det, förberedelse, och smörgåstårta skars upp det med, bara några minuter innan Veronica och Micke droppade in.

Öppnade mer presenter vars innehåll bestod av en strykbräda och överdrg till den + ett strykjärn, ungsformar x 3, 5 skålar i olika storlekar (t.ex för godis, chips och nötter) och ett bra moppset. Allt jag behövde, det kunde inte bli bättre. Tror jag, får se senare idag (fredag).

Kanske ska försöka sova tidigt ikväll så att man orkar upp? En stor och lång dag i morgon dessutom, kan behövas några extra Z:an ..

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar