måndag 24 januari 2011

I´m Back! Woho....

Är nu tillbaka i Eskilstuna efter en riktigt bra vecka med kärlek i Stockholm. Har faktiskt inte ätit chips på heela veckan, väldigt ovanligt när det gäller oss ;P I stället har vi faktiskt gått overkligt mycket om man jämför med annars, plus att vi har ätit en hel del grönsaker + annan nyttig mat. Tycker att vi är värda att ge oss själva en stor applåd *applåderar* ! 

Nu funderar jag skarpt på att gå och lägga mig.. klockan är halv 3, jag som ska upp 7 :( Skola 9-12 senast, sen ska jag träffa mamma för lite träning igen :) spännande spännande.. kissnödig är jag också, det är ännu mer spännande tycker jag...

Varken onyttigt eller äckligt!
Måste vara den mest färgglada
maträtt vi gjort själva ;D <3

Liten lätt och mysig fika på McDonalds :) <3


Hejhopp, gummitutte!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar