onsdag 19 januari 2011

Två timmar efterlyses!

Onsdag är det idag, för dem som inte vet det, mwehehe. Onsdag, och här sitter jag, i Bennys lilla säng och funderar på vart de två timmarna tog vägen O.o ? Han var i skolan 10-12, kom hem och åt med mig (som fíxat snabb pizza), återvände till skolan kl 13 och slutar om en kvart. 13-15, vart- tog- de- två- timmarna- vägen !?!? Skulle inte jag plugga lite, skriva? (a) Tiden bara hoppade iväg.. tror nästan att Bennys klocka går två timmar åt gången.. vilket inte är någon undanflykt eftersom jag både har mobilen och datorn med kocka oxå.. Undrar ändå vad jag gjort under dessa två timmar, haha.

... *funderar fortfarande men kan inte komma på vad jag har gjort*...

Redigerat en bild, snabbt.. tog knappast mer än 15 minuter. Tittat på gamla bilder också, på sötnosen ;D hehe. Naej, dumt att fortsätta fundera, tiden har väll sprungit iväg bara, så som den brukar.

Är i alla fall glad att klockan snart är tre, vilket betyder att Benny snart är hemma :D !! Två timmar i detta rum utan honom känns som en tom evighet :( <3

Håller tummarna att pengarna från CSN snart är insatta!


Benny, puss, Milla

















~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar