tisdag 8 februari 2011

Långhelg = feber och spya O.o

Haft en långhelg med min kärlek kan man säga. Den skulle ha varat mellan fredag och söndag, men blev förlängd till idag (tisdag). Anledningen var kanske inte så rolig - hade en febrig (grymt febrig! 39,6 hade han lördag natt O.o) och kräkande pojkvän att ta hand om ;) Som tur var varade det värsta bara en dag, sen gick febern ner och ingen mer spya behövde höras ;P Tror dock jag har tagit över liten del av det där, känt av feber mycket idag och haft en huvudvärk som försämrat mitt humör >.< ... Halsen är knas också, plus att jag fått lite hosta. Så min älskling och jag hostar i kapp, samtidigt som hans hals också blivit värre.. Dumma honom!

Han åkte i alla fall hem 19.20 nu i kväll, och lämnade mig ensam här :( Inte helt okej tycker jag.. men på fredag är det min tur att åka till honom :D Nog dags att skriva ut biljetten nu :O

I morgon är den stora dagen inne - WIIIIILDFIIIIIRE!!!!!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar