torsdag 10 februari 2011

WildHalsFilmMat-Torsdag

Tycker inte om att börja dagen med att stoppa in en halstablett i munnen, men för att kunna svälja så var det rätt så nödvändigt...

Jag hatar att jag inte kan bli sjuk fort som tusan och frisk lika snabbt, som Benny >< Få ökad feber, spy, högre feber, spy igen, få väldigt hög feber - på en dag! Mitt dras ut så mycket :( Blir både seg, tappar ork och lust (framförallt till att göra saker jag vanligtvis inte har någon lust med heller *tummen upp*). Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusch!!!

Det positiva med denna fantastiska (?) dag är att jag förhoppningsvis träffar den där Blocket-snubben och köper hans WIIIIIILDFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRE. Dessutom är det torsdag vilket oftst brukar betyda Dagen-Innan-Fredag!!! Snart åker jag till dig pälskling, håll uuuuut :D <3

Nu vill jag titta på en film, men min hungriga mage skriker efter annat...

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar