tisdag 22 mars 2011

Svenskar...

En riktig sovmorgon var vad jag fick i morse. Visserligen har jag det ganska ofta, men den senaste tiden har mamma dragit med mig till gymmet runt kl 9-10 på morgonen. Eller "senaste tiden" kanske är dumt att säga, tror det har hänt två gånger.. Men i morgon blir det samma, ingen njutning av den sovmorgonen inte... Fast på ett sätt är det skönt. Bortsett från att jag får pina mig upp på morgonen (är verkligen inte morgonmänniska) så känns det som att man får ut mer av dagen genom att inte sova bort den. Dessutom känns det bättre så fort vi bytt om och ställt oss på springbandet. Härligt.

Idag ersattes träningen med en cykeltur till skolan, till Ö&B (vet inte hur långt det är dit), tillbaks till stan och hem igen. Att det ska vara så jobbigt att cykla i motvind :O Tycker vinden borde ge med sig när man kommer där på sin cykel... fast, då skulle alla vara tvungna att cykla åt samma håll *hmm*....

Dagens citat: "Dom gick i samma parallellklass!!!"Svenskar alltså...

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar