torsdag 24 mars 2011

Tackar männen för kvällens skratt

Fick ett underhållande och roligt mail av min mamma som innehöll några roliga "historier" om män... 

Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade: 
"Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
"Manchester United" svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma...

Fråga: Vad kallar man en intelligent, läcker och behaglig man? 
Svar: Ett rykte...

Fråga: Vad betyder det när det ligger en man i din säng och flämtar efter luft och säger ditt namn? 
Svar: Du trycker inte ned  kudden tillräckligt länge.

Fråga: Hur undviker du att din man läser dina mail? 
Svar: Du ändrar 'Inkorg' till 'Bruksansvisning'

Käre Gud,
Jag ber om visdom till att förstå min man, kärlek till att förlåta honom och tålamod för hans skiftande humör. För du vet Gud, att om jag ber om styrka, kommer jag att slå ihjäl honom!

AMEN

Hahaha ett gott skratt så här på kvällen! 
Men måste dock säga att dessa skämt gäller alla män förutom min Benny :D hihi <3

~*Milla*~ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar