fredag 20 maj 2011

I Have A Dream

Dumma drömmar, olyckliga serieavsnitt och en enorm saknad efter pojkvännen gör inte dagen till den bästa... :( Vet inte varför det är så just nu, humörsvängningar kanske. Ibland är man känsligare än annars, och det känns som att det är just en sån tid just nu. Säkert bara för att jag vet att jag inte kommer få se Benny på två veckor :( Det har än så länge gått snart fyra dagar men det känns som en evighet, en lång sådan. Tiden går dessutom inte snabbare av att tänka på det hela tiden, ändå fortsätter man. Det är jobbigt. Men det är också så det är och så det kommer vara. Helst av allt önskar jag att det inte behövde vara så, inte två olika städer. Men det är saker man får ta, huvudsaken är att det är Vi Två <3

Neej, nu får jag huvudvärk också av allt snytande. Var kommer allt snor ifrån? Och varför blir det extra tjockt när man gråter O.o ? Finns programmet "hjärnkontoret" kvar? Ska i så fall skriva ett brev och fråga, kan inte gå ovetandes om en sån sak! Lock för örat fick jag också tydligen, det är ju underbart..

Men i morgon (senare idag, förlåt mamma för att jag är uppe så sent, hihi) ska jag på bio med min kära mamma och lillebror. Senaste pirates blir det, och självklart godis till det. Funderar dock på Pringles i stället, hmm... Och så ska vi dessutom äta lite asiatisk buffé innan bion också, en del av min present till mamma. Ser fram emot det, sen hoppas jag nästa vecka går snabbare än vad denna än så länge har gjort^^

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar