lördag 4 juni 2011

Blocket har gjort det igen!

Behöver inte säga så mycket om denna annons, den talar rätt mycket för sig själv, hahaha.

Huyndai Accent "Ko-mu-flerad" Studentbil? -95


Ursäktar röran nedan. haha.
 
"Dags att släppas ut på grönbete och få en ny bonde som ska sköta mig.

Mycket pigg i benen med mina 91hk men ändå snål på hö. (Hö-hö-hö...)

Jag är mycket påkostad med bland annat nya ben bak (stötdämpare) och även bromsarna och helt nya gummi på fötterna som passar året om.

Jag är problemfri och i gott skick och väcker uppmärksamhet när jag skuttar fram över ängarna. Kanske inget för den som har ko-skräck...

Veterinärbesiktningen räcker till 2012-02 och även ko-skatten är betald.

Det sitter en bra radio i mig och den man styr mig med har en luftkudde (airbag).

Vill ni ha en bil som folk vänder sig om efter som är tillförlitlig och trygg så är detta den rätta för Er!

Måste ses och upplevas. Kanske den optimala studentpresenten?

Finns för beskådan på grönbete på Sturkö.

Kan ev. ta en åkgräsklippare som dellikvid.

Skambud är inte intressanta eftersom denna bil är mycket påkostad (över 8500kr senaste halvåret)".
_____________________________________________________________
 
Vilken skojare. Och kanske liiite kool (hähä, ville oxå vara med och skojja). Dessutom skulle bilen passa bra till mina kära Ärlavänner ;) *tummen upp*.
 
Godnatt!
 
~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar