onsdag 21 september 2011

Blåbärs-shake vs. godis

Det är tur. Väldigt tur. Tur att jag inte ska leva enbart på dessa hemskt äckliga nutrilett-pulver-shakes:en... Planen var att dricka en på morgonen och en till lunch, och sedan äta vanlig och smaskig mat till middag. Nu sitter jag här med ca 2 dl "yoghurt" (jag önskar att det var yoghurt) och har nog knappt fått i mig halva... och nu är det stopp. Får inte i mig en klunk till.. Jag är inte den som spyr lätt, men nu är det inte långt ifrån kan jag säga! Riktigt hemskt äckligt är det, mår dåligt av att dricka skiten. Är det det som är meningen? Man dricker det för att försöka få sin hjärna att inte vilja småäta massa onyttigheter, men under tiden man dricker detta blir suget efter någonting gott bara starkare. Äter man inte hellre nåt som är gott, som man blir illamående av att ha ätit för mycket av, i stället för att dricka detta äckel och må illa hela tiden - och sen veta att man inte får tröstäta någonting gott efter heller :O Blääää! GODIIIIS, var ääääääär duuuu!?!? haha. Kanske är det bara denna smak som smakar usch, i morgon blir det till att testa choklad tror jag.


Nu ska jag försöka tvinga i mig resten (och samtidigt försöka överleva). Det värsta är att jag inte ens har nåt gott att äta hemma :O haha, fast det är väll tur egentligen ;)

Pleeeease, gör mig inte besviken, chokladen :( !!!!!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar