söndag 1 januari 2012

Första inlägget 2012!

Då har ännu ett år passerat, och jorden har ännu inte gått under. När är nästa undergång tänkt, december 2012 eller hur var det? Vi får väll se.

Jag har stora planer inför detta år. En hel del ska ändras, och jag tänker inte ge upp! Jag har bestämt mig för ett år utan godis och chips - har klarat det förr så varför inte igen? Visserligen fick jag äta chips förra gången, men det känns lite fuskigt. Så inget sånt i år. Jag hade en tanke på att få äta choklad, men vid närmare eftertanke känns det lite fuksigt det med. Men målet med godisförbudet är att gå ner 5 kg, lyckas jag med det är målet ytterligare 2 kg. Sen är jag nöjd, och då kan jag nog få prisa mig själv med att få äta choklad. I alla fall lite grand. Hur lång tid det tar har jag ju ingen aning om, men jag tänker fortsätta träna som jag gör nu, typ 3 gånger i veckan.

Jag har också lovat mig själv att sköta skolan bättre, dvs. plugga mer än "lagom".

Sen måste jag återställa min dygnsrytm, det funkar inte att lägga sig 2-4 och gå upp runt 12... är trött hela dagarna och plugget blir lidande. Så ett vanligt dygn tack, vilket underlättar mina studier.

Och så får jag inte glömma att 2012 innehåller en ny bostadsort och en ny skola - Stockholm och Stockholms Universitet. Bara det är stora grejer :P Vi får väll se hur året blir.

Gott nytt år!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar