tisdag 26 oktober 2010

30 cm lång..

Åkte hem från Stockholm och Benny idag :/ Inte det roligaste, men inte heller långt kvar tills vi ses igen (fredag kommer snabbt!)

Glömde INTE väskan på tåget denna gång, utan allt gick finfint (y)

Kilade ned på stan innan skolan började för att köpa en subway-macka, 15 cm...trodde jag. Pga trötthet, stress och att kvinnan framför mig beställde 8 stycken mackor (30 CM!!), förmodligen åt arbetskompisarna (i alla fall hoppas jag det!), så blev min beställning också fel och snarlik hennes. Beställde inte 8 stycken, men i stället för 15 cm råkade jag säga 30, och innan jag märkte det hade hon redan plockat ut den ur ugnen och min beställning gick inte att ändra på... Så har nu en halv Subway-macka med dagens innehåll (skagenröra) nere i köket. Tur i oturen kan man säga.

Hann inte mer än innanför dörren här hemma så tipsade min mamma om en fin annons på blocket- "soffa bortskänkes mot avhämtning". Helt okej var den. Ringde, och till min tur (verkar ha ganska mycket av det nu för tiden) fanns den kvar, och ska hämtas i Strängnäs på torsdag. Ser ut som att detta med möbler till nya lägenheten löser sig snabbt i alla fall :P Längtar grymt mycket till dagen jag har nyckeln i handen^^Får än så länge nöja mig med att fantisera om inredning, levnad etc.

Duger som första soffa :)

Mätt, trött och i behov av att plugga.. därför hamnar jag en stund framför The Sims 3 *big smile*

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar