lördag 23 oktober 2010

Denna är bättre ^^

Det var tre pojkar som blev skickade till rektorn.
-Vad har du gjort? frågade han den första pojken.
-Kastat sten i bäcken..
-Det var ju inte så farligt, sa rektorn. Vad har du gjort då? frågade han pojke nummer 2.
-Också kastat sten i bäcken.
-Jaha, tänkte rektorn. Och vad har du gjort? frågade han den tredje pojken.
-Det är jag som är Sten...

Förra inlägget försvann, orkar inte skriva om. Gör mig kortfattad.

Borde plugga mer idag, har inte haft lust (som alltid). Muntlig delredovisning på måndag på en uppg. jag gjort 1/5 del av.. Skitsamma, det löser sig alltid ^^

Längtar sönder till i morgon- ska äntligen åka till Sweetnos i Stockholm ^^ Dummis som måste bo där, vill att du ska bo bredvid mig hela tiden (a)

Sängen nu, ZzZzZZ. Sötnos sjunger så gulligt för mig i cam ;) haha.

Jag och Benny i min pool i somras ^^
Brukar vara lite omvända roller ;) <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar