torsdag 28 oktober 2010

Gratis är gott!

.. har ingen som helst lust till plugg, även om det varken är mycket eller på speciell hög nivå.. :/ Har några småsaker att fixa, men att ta tag i det känns inge vidare..

Dagen började med att väckarklockan på mobilen inte snoozade som jag ville, försov mig lite och blev tvungen att skutta upp ur sängen (fick veta att sotaren skulle komma..).
Snabbt fixade jag i ordning mig och tog mig till.. Bussen..! Tycker verkligen inte om det, tar hellre bilen. Men sparar lite bensin, och slipper tänka så mycket på morgonen. Får dock i stället stå ut med en för varm eller kall, illaluktande, obekväm Ärla-buss (ni skulle hålla med mig om ni såg den).

Väl i skolan var det dags för redovisning för alla. Ordningsföljden fick ödet bestämma- i detta fall en surströmmingsburk med var och ett av namnen i klassen.. Jag trodde att jag började få tur på sista tiden, men börjar tveka när mitt namn dras näst sist, av 27 stycken... Har jag haft tillräckligt med tur för i år?

Stan sen, där träningskläder och nya skor inhandlades (samt billigt godis från Willy´s). Ännu mer redo för träning nu, när godiset är uppätet.. (a)

Det senaste som hände, som är det roligaste och sista jag skriver idag, är att soffan är hämtat från Strängnäs, + att jag fick ett soffbord med också - GRATIS ÄR GOTT!

Usch usch

~*Milla*~

2 kommentarer:

  1. Puuuuuussssss på dig älskling =D ^-^ får träffa dig imorgon ;D <3<3

    SvaraRadera
  2. Underbar helg som alltid, sweetnos :* <33

    SvaraRadera