onsdag 27 oktober 2010

In med "tummen" i "naveln"

På skolresan väcktes fröken av Robert som sa att han inte kunde sova.
-Hur gör du hemma när du inte kan sova? frågade fröken.
-Jag brukar få kypa ned hos mamma, svarade Robert.
-Men kryp ned en stund hos mig då, sa fröken och vek upp täcket.
Efter en stund sa Robert:
-Jag brukar få ha tummen i mammas navel.
-Men stoppa in tummen lite i min navel då, sa fröken.
-Men Robert! Det där är inte naveln!
-Nej jag vet, svarar Robert, det är inte tummen heller.

Träningen i dag gick fint, och vi lär fortsätta där. Dock börjar mamma och syster inte förrän i januari..funderar på att börja nu ändå, måste komma igång med träningen!

Redovisning i textdesign i morgon, och mitt worddokument är tomt (y) Ska sätta mig och ta tag i det där nu, om jag kan slita mig från befordringar, mumier, kameror och allt sånt (The Sims 3).. Får väl kila direkt så uppgiften hinns med.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar