söndag 14 november 2010

5 månader !

Idag är det 5 månader sedan du och jag blev Vi, och jag kan inte klaga på någonting (a) Jag har verkligen kul med dig, och du gör mig glad i svåra lägen ^^ Utan dig vore jag ensam i ett mörker! Men Med dig är jag trygg, du gör mig trygg :) Du gör mig varm inombords, och varje stund med dig är underbar^^ Dagarna i väntan på att få träffa dig gör mig galen, och tanken på att vi snart ses gör att veckorna går ännu mer långsamt >_> 

Ser fram emot den dagen vi bor ihop på riktigt, även om det kanske dröjer ett tag.. :) Önskar jag kunde spola fram tiden^^ <3
__________________________________________________
Idag, precis som alla andra dagar, är jag lyckligt lottad. Jag är tillsammans med den bästa man kan tänka sig :* <3 Men lite extra var det nog idag (a) Sötnosen överraskade med Ben & Jerry´s :D Hihi, första gången jag åt det (förutom när hans syster bjöd på lite igår).
När jag såg priset förstod jag direkt varför jag aldrig ätit det förut... ;) haha. Men måste erkänna att till och med chokladglassen var god (brukar inte vara min favorit annars). Det kunde inte sitta bättre än idag :)

Harry Potter, halvblodsprinsen tittade vi på idag också, för att värma upp inför nästa helg då det blir nyaste HP i Stockholm :) Tror vi är redo nu ;)

Nu ska min kärlek få en puss, eller två (a)

Grattis på fars dag! <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar