tisdag 16 november 2010

Endast bra saker..

..är värt att skriva om idag, resten hoppar jag över^^

Broschyren om Sociala Medier (målgrupp: äldre, pensionärer) är klar nu, ska bara låta min käre gruppmedlem Linda granska den en sista gång. Så när morgondagens grupprespons är färdig är det bara PM:et som ska skrivas, sen är första inlämningsuppgiften klar, 2 återstår. Tror att den här kursen kommer gå fort :)

Mamma drog dessutom med mig och syster ut på en promenad med vovvarna, 55 min gick vi. Fint väder idag, vilket resulterade i några bilder^^

Molly & Zita (oftast omöjliga att ta kort på ><) <3
 



Blir nog en lugn dag i morgon annars, bortsett från PM:skrivandet. Hämta ut den godkända tentan från expeditionen kan va bra oxå (intressant va?).

Bussbiljett till Stockholm är bokad också, så på fredag får jag träffa mitt hjärta igen :D Underbart! <3

Undra om vi har glass i frysen (a) ....

~*Milla*~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar