fredag 26 november 2010

ÄNTLIGEN!!!

För två år sen var jag bestämd, så fort det kom ut, så fort "release-datumet" var där så skulle jag köpa det! Jag hade ingen tvekan alls om den saken. Pengar var det inget problem med, jag var ju en s.k brevbärare.. en lantisbrevbärare, som visserligen delade ut reklam och inte "riktig" post. Kan inte säga att lönen var bra iof, och inte var det ett lindrig jobb för vår stackars Ulf-Ulf heller :/ Men han skötte sig fint^^

Dagen var inne, den 5 december 2008, jag var fortfarande lika bestämd... så.. jag vet inte vad som dök upp emellan, men ett som är säkert är: jag köpte den inte, inte alls faktiskt.

Varje månad efter det sa jag till mig själv "den här månaden, jag får en ganska hyfsad lön!".. haha.

Senaste tiden har mitt blocket-letande varit väldigt flitigt. Jag har mailat till varenda en över hela landet som har haft just denna sak till försäljning. Trodde det skulle vara lätt att få tag i den i början, men ljuset blev allt mörkare allt eftersom de svar jag fick tillbaka var "Jag säljer endast alltihop till ett paketpris!"..

Idag kom svaret, ett ännu bättre än jag väntat mig. "Jag säljer dem inte var för sig. Men det finns på cdon.com för 129 kr." ..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var sant. Alla gånger jag tittar var priset fortfarande på 370 kr, det var därför jag såg blocket som min andra räddning. Men den hamnade i varukorgen, som nu är betald (hade dessutom turen att köpa den under "fri frakt"-veckan!). Det enda som fattas i brevlådan nu är mitt underbara, efterlängtade...
(Ja, den är till mig.. tänk inte på ålders-signen)
Och imorgon kommer Benny hit, det kan inte bli bättre :D <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar