måndag 29 november 2010

Julklappsdags!!!

Flera dagar sen, men det gör detsamma (har jag inte lust o skriva så har jag inte).

Bowling i fredags, med kebab på KebabHuset efteråt (y). Förtår inte varför kloten jag väljer är ohälsosamma mot mig! Vikten brukar vara perfekt, men fingrarna för stora.. dum som jag är använder jag klotet ändå (brukar bara "köra in" toppen av fingrarna i kloten ändå..). Men märkte igår att det inte gick så bra dels pga att stadgan blev sämre och sämre och så fick jag underbara bitmärken i fu-fingret :( Insåg att det var dags att byta klot (RIP det gamla).

Så jag bytte, fingrarna var perfekta (till storleken) vikten också, möjligen något för lätt.. Men skulle inte tro att jag skulle hitta ett perfekt klot, nej.. kanterna på hålen var skavda (tror jag hittade det äldsta klotet i hela bowlinghallen)... Men vad gör det, den bet mig i alla fall inte lika hårt i fingret som det andra.

Tillbringade resten av helgen med min sötnos - underbar helg som alltid <3 Känns helt unerbart!
Vi insåg dock att det är dags att börja inhandla julklappar nu, snart bara tre veckor kvar till jul! :o Men en dag närmare jul är också en dag närmare sommar, värme och ledighet! Dags att börja spara pengar till utlandsresan (a)

Svara när jag ringer, tack.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar