tisdag 9 november 2010

Att prata är enkelt, att agera är svårare.

Är trött på alla sura miner, allt tjafs, egoism, lögner och dåliga bortförklaringar. Orkar inte med det längre. Blir själv på så dåligt humör, ett humör som jag sen låter gå ut över den som verkligen inte förtjänar det.. :/

Jag är trött på att försöka göra den ledsna glad, försöka stå på dennes sida, och försöka dela med mig av lite humor och glädje, men det känns lite lagom roligt när man får en respons som är lika med noll. De sura minerna är fortfarande kvar, och irritationen blir heller inte mindre.

Känns som att vi splittras, att vi inte längre är som förut. Visserligen har vi kanske alltid varit lite annorlunda, relationerna lite speciella. Men det har ändå funkat.
Jag vet att det finns en gräns, som blev passerad för flera flera år sen.. Men vissa hade kunnat handla annorlunda i nutid, stämningen hade kunnat vara annan.

Antar att det är på detta vis nu, och att det bara är att stänga dörren, blunda, hålla andan och vänta på nyckeln till `frihet´ - lägenhetsnyckeln! Jag sätter fokus på framtiden, och som det ser ut nu kommer min framtid vara den bästa någonsin :) ^^ <3

Att prata är enkelt, att agera är svårare. 
_______________________________________________

Passar på att nämna min lillebror som fyller 11 år idag :) 
Och även om han blir större och större för varje år, så kommer han ändå aldrig bli större, bättre eller smartare än mig ;) mwehehe. Grattis till lillebror! <3
Ett par år gammal bild,
men fortfarande lika söt ;)
______________________________________________
  
 Benny, du är mitt allt!
Jag Älskar Dig<3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar