torsdag 4 november 2010

It's over..

..tentan alltsÅ, och fy fan vad skönt det är! Inte för jag pluggade så mycket som jag skulle ha behövt, men det är alltid skönt att få saker överstökade ändå :) Dessutom är powerpointen till i morgon klar, fick fixa den Och rapporten.. Ska bli skönt att få gruppuppgiften färdig oxå..

Sen är det nya tag som gäller. På måndag börjar den nya kursen, textdesign 2. Får se vad den innehåller för spännande (y)

Redovisning i morgon, träning på gymmet sen (imorn blir det fasiken träningskort!) och seeeen gåååår busseeeen till Stockhooolm och Bennyyy (mIn envisa pojkvän) :D ;D <3 Myspys!

Nu har jag gjort mig förtjänt av lite The Sims 3... I alla fall så tror jag att jag gjort mig förtjänt av det ;P

Uppdatering, 23.22
Det blev inget The Sims :(  Haha.


~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar