lördag 6 november 2010

Kycklingfilé, ris o currysås..

.. står på menyn idag :) Benny och jag ska strax gå å tillaga det- smaskeeens! Och så blir det mys bestående av film och godsaker :) Vi har kollat på halva Inception http://www.imdb.com/title/tt1375666/ hittills, och den är ju inte så komplicerad som många säger. Kul att få tänka lite bara, hehe.

Sourcream & Sweet Chili Chips - fyy tuusan vad goda :O Tror jag håller på att skapa ett beroende :( Får se till att Benny Sötnos håller koll på mig, om han kan slita sig från sina vapen, skjutljud, snurrande vinklar och mot-/medspelare ;)

Träningsvärk fick jag också efter träningen igår *tummen upp*. Ett träningskort inhandlades, så nu är det bara att fortsätta gå dit regelbundet :) Kul är det, så det ska inte bli några problem hoppas jag^^


~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar