fredag 3 december 2010

Förbannat....!

Så mycket strul och motgångar det är hela tiden! Småsaker som blir stora tillsammans, orkar inte med dom x) För mycket att tänka på, för mycket att få svar på, för mycket att bestämma och för mycket att reda ut.. Kan ju alltid önska att det nya året (som snart är här :S) är helt bekymmersfritt och fyllt av glädje och lycka! Om allt dåligt och jobbigt som hänt under 2010 bara glöms bort, suddas ut, raderas. Att människors sätt att tänka skulle förbättras och att folk skulle sluta ljuga, sluta låtsas och sluta ta till den otroligt falska sidan (som tyvärr ligger hos så många har jag märkt). Och om man skulle börja tänka mer på andra i sin omgivning, hur saker påverkar dem, inte tänka enbart på sig själv, det vore väl inte helt fel!?

Fortsätta drömma kan man ju, sägs ju att vissa drömmar är sanna... ?

Sist, innan ZzZzZzZ: Jag trodde man hade en mobil för att kunna ringa eller svara när det ringer!? Att smsa eller svara på sms!? Vet inte om jag är mest arg, ledsen eller besviken... Men jag vet en sak: jag får vänja mig.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar