måndag 6 december 2010

Wiihoooo

Vad glad jag blir när saker går som jag vill, enligt planerna!
Lägenhetsnyckeln hämtas om drygt en vecka - pengar till hyra är fixat och imorn ska lite andra lägenhetssaker registreras och fixas (y)!

CSN svarade, och denna gång blev mitt låneförsök inte nekat!!  Vilket betyder - hyra + julklappar (a) Okej, hyra då (bara för att mamma läser, hähä).

Betygen från andra kursen är dessutom inskrivna, äntligen efter långt väntan och frustration, så ännu en sak att sluts oroa sig över (hihihi).

Bilen (med skit framför..) har vi bestämt framtid för nu också - kostar för mycket att reparera de fel som finns nu som gör att bilen går igenom besiktningen (5000 kr). Efter mycket funderingar har vi nu bestämt att inte reparera den utan försöka sälja den via Blocket för världens minsta summa! Typ.. Går + - 0

Oj oj, julklapparna måste inhandlas, shit vad tiden går snabbt! Har funderat ut en liten del av dom, men är långt ifrån klar. hmmmmmmmmmmmmmmmm

Började skriva, men fastnade framför TV:n (My name is Earl), så har ingen lust att skriva mer. Och det gör ingen ledsen (y) .

Veckan är fint planerad, sen får jag prova på att vara husägare i 2 veckor, heeelt ensam! Hihi, Vilken tuffing jag är ;) mwehe.

LETA JULKLAPP ÅT SÖTNOOOS :* <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar