söndag 12 december 2010

Kall vinterdag

Det var en kall vinterdag. Solen sken och de skarpa strålarna glänste vackert mot den vita snön. Vindstilla. Helt tyst.

Nej det där orkar jag inte med xD

Just nu känns det lockande med en promenad med vovvarna, det är sjukt fint väder. Ska bara komma på hur deras specialkoppel ska sitta, slänga på mig lite kläder och sen ge mig iväg. Kameran slinker med också, får inte missa såna här fotochanser! Kan dock bli knepigt att foto samtidigt som man måste hålla i två vildingar, men jag gör ett försök.

Är så himla sugen på att baka också! Knäck är ett måste, men även pepparkakor och annat mumsmums! Meen får vänta till lilla Benny kommer hem, alltså om en vecka :( Ska även försöka mig på att tillverka ett pepparkakshus i år, hur det nu ska gå. Köper visserligen huset färdigt, men att försöka då ihop delarna snyggt är en stor utmaning för mig bara det, haha.

I natt åkte mamma, syster och lillebror till Egypten. Dom är nog framme på hotellet och packar upp nu kan jag tro. Ska bli spännande att se hur vi klarar av dessa två veckor, hehe.

Naej, sätta igång nu så jag hinner packa lite sen innan matlagning (y)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar