fredag 17 december 2010

Let it begin!

Idag börjar det, dagen jag väntat så länge på.. eller?
Pappa åkte för någon timme sen, tillbaka till Vänersborg. Och den dumma snön kom inte lägligt, fick skotta hela tomten själv ><. Typiskt att jag lovade mamma, hihi. Men fr.o.m nu äger jag detta hus + allt som finns att göra här. Vilken prövning :O Funderar lite på hur mamma törs låta mig vara här hemma helt ensam...

Dock blir jag inte ensam länge till med tanke på att min sötaste nos kommer hem på lördag kväll :D ! Vet visserligen inte hur han kommer kunna ta allergin, men vi får se helt enkelt, göra det bästa av situationen :)

Just nu väntar jag på att ugnen ska bli tillräckligt varm så att jag kan ställa in min julskinka och griljera den. Får se hur man lyckas med det, det är trots allt det absolut svåraste i världen... hmm.

Tanken var att jag skulle ta med hundarna på en promenad, men träningsvärken från gårdagens gymmande + skottningen nu har gjort min kropp matt (kalla mig lat om du vill...haha). Har ändå sett till att dom fått springa av sig i den höga snön ute på tomten - märks att Molly är den äldre av dem, hon sprang inte alls lika mycket som Zita. Men båda ligger och sover nu, så jag tror det var lite effektivt i alla fall.

Ojoj, skinkan ska in nu!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar