lördag 18 december 2010

Upp och hoppa..?

Ojojoj, värst vad duktig man kan vara! Och så otroligt bra att ge beröm åt sig själv också, haha.

Kom hem från jobbet 00.30 igår, somnade vid 2 ungefär. Var noga med att släppa ut hundarna (och självklart in också) innan jag la mig, för att slippa vakna mitt i natten av hundar som gnäller och vill ut. Meeen min plan funkade inte; 04.30 står en skitglad Zita vid sängkanten, viftar på svansen och har en tunga hängande ned till tassarna; "SKA DU INTE SLÄPPA UT OSS DÅÅÅ!??!"... Så hade inget annat val än att släppa ut dom.

2 minuter tog det för dom, sen var vi tillbaka i sängen igen, sov till 08.30 då dom återigen väckte mig.. "Dags att gå upp" tänkte jag, skläppte ut dem igen, gjorde en brasa och ... gick och la mig >< Var meningen att jag skulle titta på film men den var så dåligt så jag somnade, haha. Vaknade igen sen nån gång men låg kvar, ville inte gå upp.

Till slut gjorde jag det i alla fall, och har inte hunnit mer än äta lunch, kollat på et halvt avsnitt av Byggfällan och tvättat en maskin, är innen på andra nu (y). Måste se till att allt är snyggt och fräsch nät Benny kommer hit så han inte dör av allt hund-och katthår, vore inge vidare.

Så ska fortsätta tvätta samt dammsuga och dammtorka lite här och där, sen bär det av till Lägenheten för att göra ungefär detsamma.

Håller alla mina tummar för Benny som nu sitter och gör dagens andra tenta. Heja heja heja!!! <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar