söndag 19 december 2010

*Gäääsp*

Blev lite sent igår. Beror dels på plugg, Bennys sena hemkomst och den dåligt bra filmen som gick på TV4. Handlade om två flickor vars mamma fick reda på hade bröstcancer. De tror att hon botats, men dessvärre inte. Så de ser henne bli allt svagare och svagare där hon ligger inför döden, och ingenting kan dom göra. SAD FILM! Och så är jag dum som tittar på den :( Den slutade i samband med att Benny kom hem, och hann ringa och säga godnatt^^

5 var den alltså ungefär, när jag kunde läggsa huvudet mot kudden och sova med två hundarna tätt intill en.
Klockan 8 väckte Zita mig som vanligt och inga andra val fanns än att gå upp och släppa ut henne.
Somnade om och blev väckt ett antal gånger igen av Zita, men tror hon bara var busig för hon kunde somna om lika lätt som jag.
Till sist gick vi i alla fall upp 11.30, till ett 13-gradigt varmt hus - elda elda elda!

Skotta snö måste jag verklign idag, måste ha kommit bra mycket under natten.. Ska se om jag kan få någon hjälp av Benny^^ Väntar på ditt "jag-är-vaken"-sms ;)

Ikväll ska vi baka pepparkakor, Micke, Benny och jag :D ! Får se hur det går utan formar... haha, mamma jag hittar dom fortfarande inte!! :O

Äta lite nu, sen lööser det sig!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar