onsdag 26 januari 2011

Det blir fint!

Fyyyyyy så fint det blir! Det är inte mycket som saknas känner jag :D Hyllan som ska sitta över TV:n ska vi fixa på torsdag och så skulle jag vilja ha en spegel där borta över det lilla skåpet, större tavlor över den där svarta möbeln, och ett annat sånt där... Det händer rätt ofta att det förklarande går över bron till tankar, och då kan det sluta på alla möjliga sätt. Har ingen lust att förklara "på den gröna väggen när man gått igenom hallen och innan..", så hoppar nog över det helt och hållet och sätter in ett par bilder på hur det ser ut just nu.


Böckerna är på plats i nya bok(?)hyllan.



Det är födelsedagsgrisen också!
  

Den nya bok(?)hyllan. Där ser du att jag kan, mamma! ;P
 

Såg att bilden över vardagsrummet var ganska dålig, så ska göra ett nytt försök i morgon tror jag. Ska fixa lite andra bilder samtidigt. Har satt upp ett par tavlor nu, tre stycken med bilder jag själv tagit. Är nöjd med dom och ska fxa ramar så att jag kan få upp fler av mina egna. Känns personligt på något litet vis.

Fick en önskan av Benny:
"Benny skickar en puss till sin Milla" :*

Nöjd sötnos ;) !? hihi. Jag tackar i alla fall för pussen och ger dig en tillbaka *PUUUUSS* <3

Min mamma är knäpp, men jag älskar henne ändå! <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar