torsdag 27 januari 2011

Födelsedagsbarn

Ja må ja leva
Ja må ja leva
Ja må ja leva uti hundrade år
Ja visst ska ja leva
Ja visst ska ja leva
Ja visst ska ja leva uti hundrade ååår.

Å när ja har levat
å när ja har levat
å när ja har levat uti hundrade år
Ja då ska ja skjutas
ja då ska ja skjutas
ja då ska ja skjutas på en skottkärra fram.

Å när ja har skjutits
å när ja har skjutits
å när ja har skjutit på skottkärra fram
Ja då ska hängas
ja då ska ja hängas
ja då ska ja hängas på en häst bak å fraam.

Ett fyrfaldigt leve för mig själv, jag leve..
HURRA
HURRA
HURRA
HURRA
HURRAAAAAAAAAAAAA!!!

Finns det fler verser O.o ? I så fall har jag glömt dom.. så är det när man blir gammal, 19 bast för tusan. Haha.

Jag önskar mig själv en bra dag, men först en god natts sömn ^^


Tårta.. haha.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar