lördag 15 januari 2011

Går och idag, två olika dagar *tummen upp*

Hann med en hel del igår också. Materialet inför redovisning av projektet på måndag blev klart, åkte till Ikea med mamma och hittade en hel del bra saker till lägenheten! Blir som sagt bara finare och finare hela tiden, mer och mer hemma^^
Och på kvällen fick jag besök av vänner- TV, singstar, 1/10000 film och en hel del snack. Nu hittar ni hit i alla fall ;)

Denna dag blir lite annorlunda. Måste göra mig i ordnig för om ca en halvtimme dyker mamma upp här och tar oss till träningen. Vaknade dock med halsont men det brukar gå över, så tränar lite ändå^^ Får inte stanna upp nu.

Efter det åker mamma med mig hem hit och hjälper mig fixa med de nyköpta grejerna. Det är tur att man har en mamma som alltid ställer upp :) <3

Sänder extra många tankar till Benny Sötnos idag/just nu då han sitter och skriver tenta (tar dom aldrig slut!?). Jag tror på dig <3

Iväg nu!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar