tisdag 11 januari 2011

Tease-dag idag.. mwehehe.

Kors i taket (där det hänger en fin lampa som BennyPenny varit så duktig med att sätta upp) - jag vaknade i morse (kl 7), somnade om lite/snoozade men gick ändå upp till slut och promenerade till skolan. 30 minuter tar det från mig, i alla fall nu när det är så halt. Ser fram emot våren då man kan börja cykla. Motion är väl aldrig dåligt, inte för en som oftast sitter still i alla fall. Men har kommit igång med träningen igen nu, tränade igår och ska träna imorn igen :) Tur att man har en hurtig mamma! hihi.

Oh, jag äger fler än två par strumpor nu! Hade inte funkat annars ;P Och på tal om fötter- jag måste skaffa mattor.. som fötterna kan gå på (a)

TV:grejset är dessutom fixat nu, grundkanalerna + 8 valfria. Inte dåligt. Nu har Kevin (jaa, Kevin!) Disney Channel när han kommer hit. Vill inte höra "Men Milla vad trååkigt du är, har du inte Disney Channel?!.." haha. Bockar av en grej på min "att-fixa" -lista *tummen upp*.

Just det, tease-dag.. har inte tänkt på det men.. man får retas extra mycket då va :D !?!?
 Nu borde Benny vara hemma.. :D <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar