tisdag 11 januari 2011

Fäller en tår..

.., en tår av både glädje och sorg. En tår som tillfälligt ersätter din närvaro, ditt leende, ditt skratt, dina söta miner och allt annat som representerar dig. En tår som egentligen inte borde finnas där, men som samtidigt gör ett bra jobb.

Om jag fick bestämma skulle det inte finnas något avstånd mellan oss just nu, inte ens ett par millimeter. Du skulle vara här hos mig, pussa mig på pannan, hålla min hand, skratta med mig och försöka blåsa upp luft i min näsa som du brukar roa dig med, buse!
Det skulle inte finnas någon annan här, bara du och jag och en massa kramar! Ja, om jag fick bestämma..

Jag saknar dig, vill ha dig här hos mig nu och somna tätt intill dig. Jag vill höra dig ta dina djupa andetag och höra dina snabbstartade snarkningar. Det gör mig lugn, tro´t eller ej.

Glädjen i tåren är den del av mig som vet att det är du och jag, den del som vet att vi snart träffas även om det känns som en evighet.. Du får mig att må bra och jag känner mig så lyckligt lottad över att få ha titeln "Bennys flickvän". Finns bara en, och det är du! <3

Jag älskar dig, Benny Truong <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar