söndag 30 januari 2011

Present + middag av sötnos!

Gårdagen började inte så bra- var tvungen att städa massa efter i fredags.. Tur att man hade hjälp av underbaraste^^ <3

När vi sen åkte hem till honom flinade han liste mystiskt och frågade "vill du inte ha din present!?". Som att jag inte väntat på den, haha. Innan jag fick öppna det höll han ett gulligt litet rim (som han hade tänkt planera och skriva ner men som fick improviseras i stället). "Jag har hört att du tycker om bin, därför ska du få bli fin.." etc etc ;D Fint sötnos, haha. Men det som var finast var själva presenten: ett superfint och gulligt halsband i form av ett löv (a) Försökte fota lite:




Blev så himla glad!
Och som att inte det var nog så ville han bjuda mig på middag (a) Vi var sugna på kebab, men vi tyckte inte det var fint nog, haha, så det uteslutades och i stället blev det asiatisk buffé på Bamboo City. Suuuuuupergott var det, och suuuuuupermätta blev vi xD Ganska tur att vi fick gå hem, för att få luft, även om det var jobbigt för våra stackars små magar ;P

Tackar min älskade Benny för halsbandet och maten :* Det var väldigt fint^^ Hihi, älskar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar