tisdag 1 februari 2011

The one

Jag är hemma, i min soffa, tittar på tv och (kors i taket) har den underbaraste Benny i telefonen (a) Närmre än så kan han inte komma förrän på fredag, så då får man stå ut^^
Klockan börjar bli lite mycket, och jag tror det är dags att fixa någonting som kaan smyga sig ner i min mage och bota hungern.. biff? Det blir det.

Som om jag aldrig tidigare nämnt det förut så har jag den bästaste pojkvännen i helaste universum, och jag är stooolt över det! Har nog aldrig kännt mig så glad. Han frågade precis om jag vill vara hans flickvän(a) Woho, trodde aldrig att han skulle fråga, hehehe <3


Du är den enda för mig <3
Mat nuu!

BENNY KOM HIT!!

~*Milla*~

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir att läsa det ;M :D <3<3
    Jag har absolut, inte bara "nog" ( ;P ) utan, absolut aldrig varit gladare än med dig ^_^ :* ja för jag vill ha dig som flickvän ;D Puss <3

    SvaraRadera
  2. Hehehe stryk "nog" från mig oxå (a) :D <3 Puss på dig min pojkvän! ^^

    SvaraRadera