lördag 8 januari 2011

Västeerååås Cityy

Gårdagen spenderades till störst del utanför Eskilstuna, nämligen i Västeråååås Cityy. Där finns allt du kan tänka dig, det är lätt att förälska sig i Västeråås Cityyy. Hähä, att förälska mig där är omöjligt när jag redan har hittat min kärlek <3 Men för er andra, mwehehe.

Vi följde i alla fall med Bennys familj till MediaMarkt, Elgiganten och alla affärer där omkring. Brödrost, DVD och HDMI-kabel inhandlades = *tummen upp*.

Vidare till Västeerååås Cityy där vi kilade omkring i lite affärer. Benny gjorde sig ännu snyggare i en vårjacka från NewYorker, samt en snyggisskjorta och kallingar från MQ. Bra att jag skriver ner det här så att vi kommer ihåg det sen, right ;) ? hihi.

IKEA bar det av till sen. Mig köpte massa grejor till lägenhet, *tummen upp igen*. Blev en del småsaker så det behöver inte nämnas- vill inte göra bloggen mer "vem-bryr-sig?"-ig.

Men en del bra saker blev inhandlat, ett steg närmare en fullbordar lägenhet. Saker får inhandlas allt eftersom, och några samtal ska fixas. "..det går bra nu!".


Tittar nu på medan Sötnos packar för sin långa jordenrunt-resa.. åtminstone skulle man kunna tro att det var det så mycket väskor och påsar han har ;) Så blir det väl när man flyttar från ett ställe till ett annat i tre veckor.

Avslutar med att säga att jag nu äger 30-pack RIKTIGA nudlar, och jag är stolt över det ;) hiiihiii.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar