måndag 10 januari 2011

Här händer det grejer!

Ja det är lite att fixa, är man lat tar det dessutom lite längre tid, men blir mer och mer stolt för varje del som kan bockas av i min lilla lista. Det känns bra, känns bra!

Lite skillnad att sova är det allt, var tvungen att sova första natten själv eftersom Benny åkte hem igår :( Har träffats så många dagar nu så det är riktigt tomt utan honom.. Saknar saknar SAKNAR! Men får väl börja vänja sig igen med att bara träffas på helgerna, bättre än inget om man ska var lite positiv. Men som sagt, saknar :( ! <3

Har hunnit träna med mamma idag, första gången på nästan tre veckor.. och.. det gick fint! Bättre än vad jag trodde. Var nog riktigt taggad tror jag, jag har ett mål...!

Dags för middag nu (ska fixa mina sista chickennuggets o ris) så jag är klar till tvättstugan 18.00. Första bokade tvättiden i första lägenheten ;D Mwehe.

I Love You, min Benny <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar