torsdag 3 februari 2011

Go´morron

Klockan 9 är helt okej att vakna (endast "helt okej"). Tycker inte om det, önskar jag alltid kunde sova hur länge jag ville, och så klart att Benny skulle ligga bredvid mig varje dag när jag vaknade upp :/ <3 Får bli i framtiden^^

Lyckades i alla fall ta mig upp ungefär direkt efter att klockan hade ringt, 09.10. Segt- ja, men fixade faktiskt kaffe, flingor med mjölk och en morot (måste äta upp dom innan dom blir dåliga!). Folk säger ju att man blir piggare av kaffe, kanske dags att börja testa det nu när man har egen kaffebryggare? Vi får la se.

Om 15 minuter kommer min kära mor och hämtar mig för träning. Känner för att förbränna masssor, men får se hur det kommer gå, haha.

Saknar min pojkvän som just nu nog ligger och sover och drömmer om mig så klart! Hihi.

Upp och kissa sen iväg!
~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar