torsdag 17 februari 2011

Mot Vänersborg!

+4 timmar bilresa ner i landet blir det, får hoppas vägarna är enkla, roliga och extremt underhållande... tvivlar dock på de två sista. Men det ska bli kul att se hur pappa har fått till sin 3:a - måste ju finnas plats åt oss i alla fall. Mjo, spännande ska det bli.. Ännu mer spännande att se om vi kommer fram någon gång i morgon eller nästa vecka, hähä. Vänersborg, here we come!

Har haft besök av lillebror idag som också ska sova här till i morgon. Har varit lite slött pga hans slöa syster (jaaag) men han fick roa sig med lite EyeToy i slutet och nu ligger han i sängen redo att sova.

IIII MORRRGOOOON aktiveras nya sim-kortet och jag kan äntligen börja använda min WIIIIILDFIIIREEEEE !! Ska bli..kul ;)

Koooommer sakna min underbaring massooooor :( ! Vet inte hur jag ska stå ut, och vet inte hur Han ska klara av att vara utan mig - vem ska nu klänga, flänga, kittlas och vara jobbig :O !? Har ingen aning, men hoppas han står ut till nästa vecka (a) <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar