tisdag 22 februari 2011

Hej och Hejdå

Kom hem från Vänersborg och pappa i går kväll. Träffade även lite släktingar jag inte träffat på tio år, vilket var kul. Lätt resa dit dessutom, nästan bara raka vägen hela tiden, och gps:en gjorde det inte svårare precis, hihi. Nu får vi se när lillebror kommer hem, turungen har sportlov denna vecka så man vet aldrig. Men vad gör det, mer lugn och ro för mamma då *blink*.

Nu är jag både mätt i magen och slut i huvudet.. Förstår dock inte vad som kan ha påverkat huvudet, har inte gjort någonting ansträngande alls idag *hmm*. Sovit för mycket möjligtvis?

Strax dax ax.. att ta en dusch innan jag ska packa inför nästa resa - moooot Stockholm och Benny i morooooon :D ! Längtar ihjäl mig :O Ju mer tid som spenderas med den sötingen desto bättre^^ <3

Hade besök av kompis Bekka idag. Kul med lite skvaller, det får man alltid från henne, hähä.

Fixa undan lidl-vårrullarna som blev kvar och sen duscha. Måste dock säga att Bennys mammas vårrullar är bra mycket godare än de jag köpte på lidl. Men mätt blev jag *tummen upp*.

Gillar skaaarpt min wildfire än så länge!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar