tisdag 29 mars 2011

Gör likförbannat likadant

Förstår inte. Tänker likadant varje gång, men ändå kan jag inte få arslet ur vagnen och fixa det tidigare. En vecka är ändå rätt okej på en uppgift, men likförbannat ska jag vänta till sista dagen... Vad är det för fel på mig!? Visserligen tänker jag nästan varje dag "nu måste jag börja så jag slipper sitta och bli galen sista dagen", men det är ju inte alltid tanken som räknas (synd). Men jag tror att jag jobbar bäst under press, alltså i sista minuten. Inte för att jag är på bästa humöret då, men uppgifterna blir i alla fall klara. Sen kan man ju fundera på om dom skulle ha blivit ännu bättre om jag lagt ner mer tid på dem... svårt att säga nu.

Men i stället för att skriva här ska jag ta tag i uppgiften. Det är trots allt redovisning i morgon, sen är det bara en hemtenta kvar på denna kurs. Får se hur kommande kurs är, med start måndag.

Det är förresten inte kul att vara hemma hos Benny när självaste Benny inte är här :o :( Det var studiebesök som gällde för honom idag, men han bör nog snart vara på väg tillbaka, om han inte redan är det^^ Hoppas på det för jag SAKNAR den lille klutten :( ^^ <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar