torsdag 31 mars 2011

Killen i korridoren

Jag måste säga att jag har haft tur. Väldigt tur.

Han gick på samma skola som jag, året före. Jag gick i första och han andra. I min systers parallellklass dessutom, så man kan säga att vi hade en koppling redan då (a).
Det var svårt att kolla på honom. Hans blick kombinerat med det snea leendet gav mig fjärilar i magen redan från första början. För att inte tala om thee bodyy o.O !!! Ojojoj... Tror nog han hade allt den där killen ;) Så fort jag såg honom i korridoren tog mitt hjärta ett litet extra skutt, och mina ögon letade ständigt efter hans. Tror nästan vi hälsade på varandra varje dag i två års tid. Blickarna.. leendet.. sättet han sa "tja" på. Det enda som var fel var väggen som gick mitt mellan oss.

Han tog studenten och jag blev kvar på skolan, hade ett år kvar. Minns att jag letade efter honom, hoppades att få möta honom i den långa korridoren, men insåg att det inte skulle hända igen. En bit av min skola försvann. Tur att facebook fanns. Vi hittade varandra där, och jag kunde inte låta bli att titta på hans profil då och då, se hur han var - sättet han skrev på. Han kändes så bra, men väggen var fortfrande i vägen...

Kommer ihåg känslan jag fick i kroppen när den stora väggen rasade till 50 %. Jag blev glad (hihi). Riktigt glad. Hade som sagt haft lite koll på fb, hade stenkoll :$ Men jag var ingen stalker :O ;) Men 50 % av väggen var dock kvar fortfarande.

Det enda som stod i vår väg var den dumma väggen. För när den var borta gick saker som de skulle. Saker jag aldrig trodde skulle hända hände, och idag är jag (sen snart ett år tillbaka) tillsammans med "killen i korridoren". Att han skulle börja tycka om mig så som jag gillade honom var... overkligt. Trodde jag. För verkligt vat det uppenbarligen :D Och jag har aldrig känt mig så glad som nu med tiden med honom! Jag vet att när jag vaknar upp finns han kvar, som MIN <3 Det är en underbar känsla och jag hoppas att den aldrig någonsin försvinner. Jag älskar att spendera min tid tillsammans med honom, spelar ingen roll om vi har fullt upp eller om vi fördriver tiden med dåliga spel på king.com och spela.se etc, så länge tiden är med honom. :D

Alla kvällar utan honom känns alldeles för tomma, och ibland har jag svårt att sova. Efter att ha spenderat flera dagar och nätter med honom är det svårt att somna ensam. Vill ha honom hos mig varje kväll och varje morgon. Det är min framtid^^Du är mitt allt, Benny Truong! JAG ÄLSKAR DIG<3


~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar