lördag 19 mars 2011

Vi saknar dig

Sitter hemma i soffan med min älsklings huvud i mitt knä. För att inte oroa någon kan jag lugnt tillägga att resten av hans kropp fortsätter ned från huvudet och halsen, han lever alltså. Vill inte skapa missförstånd...
Han ligger i alla fall bredvid mig och snarkar. Han är så söt när han sover^^Synd bara att jag är här ensam, inte lika kul att äta chips med dipp själv... vinergum har vi också (1 kg för 15 kronor på Coop! Mycket värt). Funderar på att avbryta hans urgulliga snarkningar och erbjuda lite chips i stället. Han får vara social de få dagar han är här, vilka håller med? haha.






Grillad kyckling med potatissallad (grill!) åt vi till middag. Proppmätt, illamående men jäkligt nöjd ändå. Riktigt smaskigt var det.

Sist måste jag också säga att tiden går så jädra fort O.o Inte alltid när man har roligt. Idag är det exakt ett år sedan mormor gick bort, och det har inte gått en dag utan att någon av oss skänkt henne en tanke <3 Om du läser det här (vilket jag hoppas hurru!) vill jag bara säga att vi saknar dig, enormt mycket! Finns så mycket du missat som vi vet att du skulle bli hur glad som helst över. Jag hoppas du får reda på allt ändå, ser hur glad mamma är och hur mycket styrka du hett henne. Mycket är tack vare dig, och jag tackar dig för att du gav mig den bästa mamman i världen! <3 Kommer aldrig sluta tänka på dig, du finns med oss hela tiden mormor. Du är saknad! <3




~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar