fredag 18 mars 2011

Fy f*n för det!

Att det ska vara så jävla svårt att förstå! Det är inte bara att ge och ge, ibland blir det för mycket. Väntar Du på att få någonting tillbaka så får Du vänta länge... Tror det blir svårt att göra någonting för dig, små saker räcker nog inte. Kanske vill att vi ska offra någon? Naej, tror inte det är Din stil riktigt.

Men i alla fall så är jag trött på den här skiten! Jag uppskattar inte det du gjort, och fortfarande gör. Vill bara att det ska sluta så att man kan få lite lugn och ro. Ändå fortsätter du mata på...

Nej, jag ska gå ut, inte låtsas om att du finns och hoppas att du försvinner långt långt bort, och inte kommer tillbaka igen förrän jag är OKEJ med det... Sluta vara en sån egoist och släpp fram de andra också, de behöver plats lika mycket som du gör. Jag vill inte se videungen sova, vill inte att det ska vara långt till vår. Låt löven börja växa på träden, låt gräset börja få sin gröna nyans, och låt för Guds skull solen värma vår hud när vi ligger på våra solstolar vid strand eller vid pool. LÅT DENNA SNÖ FÖRSVINNA, WE-NEED-NO-MORE!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar