tisdag 15 mars 2011

Klumpig? Supersvettig? Supersugen! Oo

Funderar lite på... om de andra tänker lika mycket som jag gör. Eller, inte jättemycket, men det är svårt att sluta titta och tänka och enbart fokusera på sig själv. Vissa ser jätteroliga ut, andra klumpiga. Helt sjukt hur vissa kan svettas också. Men tänk om jag är likadan? Det är ju lite svårt att se hur jag själv ser ut när man står där på crosstrainern eller rullbandet... kan känna hur värmen i kroppen ökar, hur kroppen arbetar och hur svett börjar bildas på kroppen, men det är svårt att se på mig själv utan spegel. Jag låtsas i alla fall som att jag ser likadan ut som de lite mer tränade gör, och att jag inte alls ser så klumpig ut som jag känner mig.

Kändes bra att träna igen efter ett par veckors halsont-uppehåll. Känns knappt som jag varit därifrån, hähä.

Fick komma hem till mamma och se det nytapetserade köket också, inte illa. Blev även bjuden på supersmarrig kycklingfilé med ris (självklart tillagat). Smaskens! Skulle ta en bild men tycktes tydligen glömma bort det i samma stund som jag sagt det, så jag åkte därifrån endast med bilden i mitt huvud (om man ändå kunde koppla den till datorn). En annan dag får det bli, hoppas hon inte hinner tapetsera om igen innan det.

Fick även en trevlig överraskning av mamma som förmodligen sker 13 april. Dags att börja fundera....

Sugen på någonting gott men tror jag fått tillräckligt av det de senaste 19 åren (dock skulle en smakbit Benny inte sitta fel (a) hihi)... Tycker att i och med att utveklingen går framåt så borde man sluta sälja onyttiga saker - för utvecklingens skull. Vi vill väl inte att världen ska förbli likadan?

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar