torsdag 17 mars 2011

Jag hittade en till

Jag tycker att det är bra att vissa vågar skämta lite i sina annonser i stället för att bara säga "Soffa, 800 kr, hämtas i..., maila/ring". Så tråkigt att läsa vissa annonser, bara info rad på rad. Tycker det alltid är roligare när det slängs in en aning personlighet i dem. Självklart inte överdrivet mycket, bara lite lagom. Som denna:

Vem är författaren av denna artikel, och hur har han det i förhållandet? Haha. Låter som att det är någon som har dominans i hushållet i alla fall, och jag tror inte det är han...

Men en rolig annons, fler såna på blocket! Borde finnas en regel om det... "Minst 2 skämt ska finnas med i annonsen", eller dyl. Fy vad bra det skulle vara *ler*. 

Nu ska jag fortsätta med block..jag menar plugget! (a)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar