tisdag 8 mars 2011

Wiho, halvklar

Så lyckades man få ihop artikeln till slut.. Förstår verkligen inte vad det är för fel på mig, kan inte få ro i huvudet till att tänka ut något bra att skriva. Ännu värre är det att få ner det man inte har kommit på, på papper... Logiskt, men ändå frustrerande och irriderande. Får verkligen tvinga mig själv att skriva, och då kan jag lova att det inte går speciellt snabbt..

Men är som sagt klar med själva texten till artikeln, nu ska jag bara fixa layouten till arbetet så bör det vara klart sen. Låter enkelt, men med min hjärna (som tycks vara ur funktion) vet man aldrig hur lång tid det kan ta.

Önskar mig själv lycka till, och blev samtidigt väldigt sugen på att bowla O.o Hade jag haft bil hade jag inte tvekat... eller jo, kanske.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar